Thursday, March 4, 2010

တမ္းတမိေသာ အေမ့လက္ရာ (၁)…

ေန႔ခင္းဘက္ ထမင္းစားေနရင္း… အေမ့ရဲ႔လက္ရာ အရသာ ရိွရိွမစားရတာ ၾကာၿပီျဖစ္တဲ့ က်မ…….. အေမ ခ်က္တဲ့ ဟင္းေတြထဲက `ဂဏန္း´ ဟင္းကို တမ္းတသြားမိတယ္။ အေမ ခ်က္တဲ့ ဟင္းအကုန္လံုး ႀကိဳက္တဲ့ က်မက ထမင္းစားရင္း အၿမဲ တမ္းတမိတယ္…။

ဒီေန႔ေတာ့… က်မအေမ ခ်က္တဲ့ ဟင္းလ်ာေတြထဲက က်မႀကိဳက္တဲ့ `ဂဏန္း´ ဟင္းကို သတိရၿပီး အရင္ဆံုး ေရးမိလိုက္တာပါ။

ငယ္ငယ္ထဲက ေခ်းအလြန္မ်ားတဲ့က်မ..၊ ဟိုဟင္းမစား.. ဒီဟင္းမစားတဲ့က်မ..၊ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား မစားတဲ့က်မ..၊ အသားဆိုလည္း အကုန္မစားတဲ့က်မ..၊ ပဲဆိုလည္း မႀကိဳက္တဲ့က်မ..၊ မုန္႔ဆိုလည္း မစားတာမ်ားတဲ့ က်မ…..

အဲလို မႀကိဳက္တာေတြ.. မစားတာေတြ မ်ားတဲ့ က်မ… အေမနဲ႔ ေ၀းသြားတဲ့ အခ်ိန္မွာ ေတာ္ေတာ့္ကို အဆင္မေျပ ျဖစ္သြားတာေလ..။ က်မ ေခ်းမ်ားတိုင္း က်မ စားခ်င္တာေျပာတိုင္း ခ်က္ခ်င္းလို ထခ်က္ ေပးတတ္တဲ့ အေမ… ။ က်မအေမ ခ်က္တဲ့ `ဂဏန္း´ ဟင္းကို ဒီေန႔ အရမ္း တမ္းတမိေနတယ္။

ခ်ဥ္ခ်ဥ္စပ္စပ္ အရည္ေလး နဲ႔ မဆလာ ခတ္ထားတဲ့ `ဂဏန္း´ ဟင္း ခ်က္တဲ႔ေန႔ဆို က်မ အရမ္းေပ်ာ္တဲ့ေန႔ေပါ့။ တခါတရံေတာ့ `ဂဏန္း´ ကို အေၾကာ္မႈန္႔နဲ႔ ေရာၿပီး ေၾကာ္. အခ်ဥ္ရည္ေလးနဲ႔ လုပ္ေပးတတ္ပါတယ္။ အဲဒါမ်ိဳး ဆိုရင္လည္း ေခါင္းမေဖၚတမ္းေပါ့…။ တခါတေလလည္း… `ဂဏန္း´ ကိုျပဳတ္ စိတ္ရွည္လက္ရွည္ အသားထြတ္ၿပီး ၾကက္သြန္စိမ္း၊ ငရုတ္သီးစိမ္း၊ သံပရာသီးနဲ႔ သုပ္တတ္ပါတယ္။ `ဂဏန္း´ ဆိုရင္ အရမ္းႀကိဳက္တဲ့ က်မ အတြက္ေတာ့ အေကာင္းဆံုး ဟင္းတခြက္ပဲေပါ့…။

ေက်ာင္းတက္ ေနတုန္းကလည္း မနက္ ေစာေစာ ထဲက ေက်ာင္းသြားတဲ့က်မ ညေန ျပန္ေရာက္လို႔ သမီးေရ ဒီေန႔ `ဂဏန္း´ ခ်က္တယ္လို႔ ေျပာလိုက္ရင္….. က်မမွာ ေပ်ာ္လိုက္တာ…။

အခုေတာ့လည္း ဗိုက္ျပည့္ရင္ ၿပီးေရာ ဆိုၿပီး စားေကာင္းေကာင္း မေကာင္းေကာင္း၊ ႀကိဳက္ႀကိဳက္ မႀကိဳက္ႀကိဳက္ စားလိုက္တာပဲေလ.။ ဟိုး……….အရင္က ေခ်းအလြန္မ်ားတဲ့ က်မ ခုေတာ့လည္း သိပ္ၿပီး ေခ်းထူလို႔ မရေတာ့ပါဘူး။ ဘယ္ေလာက္ ေကာင္းတဲ့ဆုိင္မွာပဲ စားစား အေမ့လက္ရာ ေလာက္ေတာ့ မေကာင္းဘူးလို႔ စိတ္ထဲမွာ ေတြးမိတယ္…။ ေ၀းကြာသြားေတာ့မွ အေမ့လက္ရာက ပိုေကာင္းမွန္း ပိုသိလာရတယ္…။ ပိုတမ္းတမိ လာရတယ္…။

က်မ ႀကိဳက္တဲ့ အေမ့ ဟင္းလ်ာေတြထဲက `ဂဏန္း´ ဟင္း ကို တမ္းတရင္းနဲ႔ပဲ က်မ သိပ္မႀကိဳက္တဲ့ ဟင္းေတြနဲ႔ စားေနခဲ့တယ္ေလ...။

ေလာေလာဆယ္ က်မႀကိဳက္တဲ့ဟင္းေတြ ခ်က္ေပးမဲ့ အေမက အေ၀းမွာ ဆိုေတာ့့ တမ္းတမိရံုကလဲြၿပီး……..!!!!!

11 comments:

ဒ႑ာရီ said...

ျပန္တဲ့ အခါ စားေပ့ါ သဒၶါရယ္...။ စားခ်င္တာေလးေတြ အခုထဲက စာရင္းေလး လုပ္ထားေပ့ါေနာ္။ မႏြယ္ဆို အဲလိုပဲ လုပ္ထားလိုက္တာ္။ ျပန္ရင္ေတာ့ တရက္တမ်ိဳး မထပ္ေအာင္ အေမ့လက္ရာ စားရေတာ့တာပဲ။
အေမ့လက္ရာနဲ႔ အေမ့အိမ္လြမ္းတဲ့ အခါ ဒီလိုပဲေပ့ါ သဒၶါရယ္။

ခင္မင္ေလးစားလွ်က္

အျဖဴေရာင္နတ္သမီး said...

ႏြယ္ေၿပာတာ ဟုတ္တယ္ သဒၶေရ...
ကိုယ္လည္း စာရင္းလုပ္ထားတယ္...
ရန္ကုန္အလည္ၿပန္ဖို႕ နီးေနၿပီး..ဟီး
အဝစားၿပီပဲ....

flowerpoem said...

သဒၶါေျပာတာမွန္လိုက္တာ အေမ့လက္ရာေတြကို သိပ္တမ္းတတာပဲ ဘယ္ေတာ့မွ ျပန္မရေတာ့ဘူး

Unknown said...

သိပ္ဟုတ္တာေပါ့ အစ္မရာ.. ႐ွိခဲ့တုန္းကေတာ့ ေခ်းမ်ားခဲ့သမွ်.. ခုက်ေတာ့ ထမင္းေတာင္မွန္မွန္ မစားျဖစ္ေတာ့ဘူး.. ေခါက္ဆြဲနဲ႔ၿပီးလိုၿပီး၊ ေပါင္မုန္႔နဲ႔ ၿပီးလိုၿပီး ျဖစ္ပ်က္ေနတာ... အေမမ်ားသိရင္ စိတ္ေကာင္းမွာေတာင္ မဟုတ္ဘူး...

အင္ၾကင္းသန္႕ said...

သဒၶါေရ...ငိုခ်င္ရက္ လက္တုိ႕ ၿဖစ္သြားၿပီေနာ္...


ခင္တဲ့
အင္ၾကင္း

ျမစ္က်ဳိးအင္း said...

အၾကိဳက္တူပါ့ဗ်ာ။
အိမ္မွာ ဂဏာန္းဟင္း ခ်က္ရင္ေလ ထမင္းကို အရင္ ျမန္ျမန္ျပီးေအာင္ စားျဖစ္တယ္။ ျပီးမွ ဂဏာန္းကို အားရပါးရ ထိုင္စားတာဗ်။ မဆလာနံ႔သင္းသင္းေလးနဲ႔ဗ်ာ ကြန္မန္႔ေရးရင္နဲ႔ တအားသတိရသြားျပီ။

Flower said...

အေမရဲ႕ လက္ရာနဲ႕ အျမန္ဆံုးျပန္ဆံုႏိုင္ပါေစသဒၶါေရ...
တစ္ခါတစ္ေလေတာ႕လဲ ဘ၀ဆိုတာ တစ္စံုတစ္ခုကို လိုခ်င္ရင္ တစ္စံုတစ္စံုတစ္ခုကို စြန္႔လႊတ္ထားရတယ္ မဟုတ္ပါလား...
ေနေကာင္းက်န္းမာ ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစေနာ္...

ျမေသြးနီ said...

ဂဏန္းဟင္းက ျမေသြးနီ ေမေမ ခ်က္ေကၽြးေနၾက
ျမေသြး အၾကိဳက္ဟင္းေလးပါ။
ေမေမ့ကို အရမ္းက္ု သတိရသြားတယ္ သဒၶါေရ..။

~ဏီလင္းညိဳ~ said...

သဒၵါေရ....
ကိုဏီကေတာ့ အကုန္ဆြဲတာပဲ.......
ေမေမခ်က္တာကေတာ့ ဘာနဲ႔မွမလဲႏိုင္ေပါင္ဗ်ာ...ေနာ့္...း))
ခင္မင္တဲ့
ဏီလင္းညိဳ

ကိုေဇာ္ said...

က်ေနာ္လည္း ဂဏာန္းအရမ္းၾကိဳက္တာ...
လွ်ာေတြယား...အာေတြ ထူတဲ႔ အထိကို စားတာဗ်။
အခုေတာ႕လည္း ေစ်းၾကီးလို႔ မစားျဖစ္..:p

အေမ႕လက္ရာကိုေတာ႔ ငါးေခါင္းဟင္း ၊ လက္ဖက္သုတ္ ၊ ကုလားဟင္း အရမ္းၾကိဳက္...

အခုေတာ႔ ေဝးေနတာ ၾကာေပါ႔..။

Blackroze said...

လႈိင္းေရ..
ကြ်န္မလဲရန္ကုန္နဲ႕ေဝးေနတာၾကာေပါ႕..
ရန္ကုန္ကဟင္းေတြ..မုန္႔ေတြ
လြမ္းေနရတာပါ..
ရခိုင္မုန္႕တီကိုအလြမ္းဆံုးပါဘဲေလ..
ေပ်ာ္ရာမွာမေနရ..ေတာ္ရာမွေနရဆိုတဲ႔
စကားေလးနာခံရင္းနဲ႔ဘဲ.....